Jeżeli planują Państwo skorzystać z zabiegów, warto zadzwonić kilka dni wcześniej i zarezerwować najbardziej dogodne terminy.
Kto pomoże mi wybrać odpowiednie zabiegi?
Pracownicy recepcji Medical Spa & Wellness z przyjemnością udzielą Państwu niezbędnych informacji oraz doradzą odpowiednie zabiegi. Na życzenie będą Państwo mogli skorzystać z bezpłatnej konsultacji lekarskiej lub kosmetycznej, podczas której dobierzemy niezbędne zabiegi.
Należy poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych, alergiach, urazach, przebytych chorobach, zażywanych lekach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu lub jakość korzystania z Medical Spa & Wellness. Należy również poinformować o ciąży.
Na zabiegi Spa najlepiej przyjść ubranym w szlafrok, klapki oraz strój kąpielowy czy bieliznę. Szlafroki są dostępne w pokoju hotelowym lub bezpłatnie w recepcji Medical Spa & Wellness. Przed zabiegami otrzymają Państwo ręcznik oraz jednorazową bieliznę, gdyż używane w trakcie zabiegów kosmetyki mogą powodować zabrudzenia trudne do usunięcia.
Dzieci korzystające z zabiegów powinny posiadać strój kąpielowy.
W razie Państwa spóźnienia, czas zabiegu zostanie skrócony. Kwota obciążenia nie zostanie jednocześnie obniżona.
Prosimy - nie zapominaj! Odbierasz możliwość skorzystania z zabiegów w umówionej godzinie innym Gościom. W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się Państwa, konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu.
Tak, ale należy to zrobić odpowiednio wcześniej, w przeciwnym razie zostaną Państwo obciążeni zgodnie z polityką anulacji za zamówioną usługę.
Prosimy by anulacji dokonywać minimum 4 godz. przed czasem rozpoczęcia zabiegu, by uniknąć obciążenia pokoju. Anulacje w czasie poniżej 4 godz. przed planowanym zabiegiem skutkują obciążeniem konta pokoju hotelowego 50% kosztem planowanego zabiegu. W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się klienta konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu. Anulacji należy dokonać w recepcji Vitality Medical Spa & Wellness osobiście, telefonicznie pod numerem 41 378 89 00 lub mailowo: spa@slonecznyzdroj.pl.
Goście Hotelu mogą doliczyć pobyt w Medical Spa & Wellness do rachunku pokojowego, lub uregulować płatność na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.
Sugerujemy Państwu, aby pozostawić wszystkie wartościowe rzeczy w sejfie pokoju hotelowego. Medical Spa & Wellness nie ponosi odpowiedzialności za zaginione przedmioty.
Dzieci i młodzież poniżej 16 roku życia mogą przebywać w obiekcie jedynie pod stałą opieką osób dorosłych.
Po zabiegu terapeuta poinformuje Państwa odnośnie sposobów dalszej pielęgnacji, które pomogą utrzymać osiągnięty zabiegiem efekt w domu. Doradzi również profesjonalne kosmetyki które można nabyć bezpośrednio po konsultacji lub w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych.