Savoir Vivre

Czy powinno się rezerwować wcześniej zabiegi?

Jeżeli planują Państwo skorzystać z zabiegów, warto zadzwonić kilka dni wcześniej i zarezerwować czas, który będzie dla Państwa najlepszy. Wcześniejsze dokonanie rezerwacji zabiegów jest zalecane aby uniknąć rozczarowania w razie braku wolnych terminów.

Kto pomoże mi wybrać odpowiednie zabiegi? Pracownicy recepcji Medical Spa & Wellness z przyjemnością udzielą Państwu niezbędnych informacji o zabiegach. Na życzenie będą Państwo mogli skorzystać z bezpłatnej konsultacji lekarskiej lub kosmetycznej, na której specjaliści doradzą jakie zabiegi są dla Państwa wskazane.

Stan mojego zdrowia nie jest najlepszy - co wtedy?

Należy poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych, alergiach, urazach, przebytych chorobach, zażywanych lekach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu lub jakość korzystania z Medical Spa & Wellness. Należy również poinformować o ciąży.

Na co należy uważać zanim skorzystamy z zabiegu Spa?

  • Panom planującym zabiegi na twarz zaleca się golenie, nie jest to jednak obowiązkowe. Należy to zrobić co najmniej na 2 godziny przed planowaną wizytą u kosmetyczki, by uniknąć podrażnienia skóry.
  • Panie, które zaplanowały zabiegi na całe ciało powinny depilację wykonać najpóźniej dobę przed zamówionym masażem, maską czy peelingiem.
  • Należy ograniczyć intensywność korzystania z kąpieli słonecznej bezpośrednio przed i po zabiegu.
  • Na godzinę przed zabiegami i zajęciami nie należy spożywać obfitych posiłków.
  • Odradza się spożywanie alkoholu na kilka godzin przed planowanym zabiegiem.

Co należy ubrać w czasie pobytu w części Spa?

Na zabiegi Spa najlepiej przyjść ubranym w szlafrok, klapki oraz strój kąpielowy czy bieliznę. Szlafroki są dostępne w pokoju hotelowym lub bezpłatnie w recepcji Medical Spa & Wellness. Przed zabiegami otrzymają Państwo ręcznik oraz jednorazową bieliznę, gdyż używane w trakcie zabiegów kosmetyki mogą powodować zabrudzenia trudne do usunięcia.

Co należy ubrać w czasie pobytu w części Medical?

Przede wszystkim wygodne ubrania. W zależności od rodzajów zabiegów należy mieć ze sobą odzież i buty sportowe, strój kąpielowy i klapki basenowe. Szlafroki są dostepne w pokoju hotelowym lub bezpłatnie w recepcji Medical Spa & Wellness. Szczegółowe informacje dotyczące jak przygotować się do poszczególnych zabiegów znajdą Państwo poniżej. 

Zabiegi krioterapii miejscowej i ogólnoustrojowej:

  • Nie korzystaj przed i po zabiegu z kąpieli, prysznica, kąpieli słonecznych i wszystkich zabiegów rozgrzewających (zakaz trwa do maksimum 1 h)
  • Pamiętaj ! Skóra do zabiegu musi być sucha!!!
  • Po zabiegu rozgrzej się, ćwicząc w cardio roomie
  • Na zabieg kriosauny weź ze sobą: bawełnianą bieliznę, grube skarpety, rękawiczki oraz przed zabiegiem zdejmij biżuterię, aby uniknąć odmrożenia

Kąpiele:

  • na zabieg przyjść ubranym w szlafrok i klapki
  • przed zabiegami otrzymają Państwo ręcznik
  • podczas kąpieli leż spokojnie, nie chlap się, nie nacieraj ponieważ wykonywanie zbędnych ruchów powoduje ulatnianie się substancji leczniczych
  • po kąpieli wskazany jest odpoczynek, poleż pod ciepłym okryciem
  • nie korzystaj minimum przez 2 h przed i po kąpieli z zabiegów krioterapii

Fitness, gimnastyka indywidualna, terapia manualna:

  • ubierz wygodny strój sportowy, który nie będzie krępował Twoich ruchów podczas zajęć
  • ubierz sportowe obuwie
  • na godzinę przed zajęciami nie spożywaj obfitych posiłków

Co się stanie jeśli spóźnimy się na zabieg?

W razie Państwa spóźnienia, czas zabiegu zostanie skrócony, jakkolwiek zostaną Państwo obciążeni pełnym kosztem zabiegu. 

Co się stanie jeśli zapomnę o zabiegu?

Prosimy - nie zapominaj! W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się Państwa, konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu.

Czy można zrezygnować z zabiegu Medical lub Spa?

Tak, ale należy to zrobić odpowiednio wcześniej, w przeciwnym razie zostaną Państwo obciążeni zgodnie z polityką anulacji za zamówioną usługę.

Jaka jest polityka anulowania rezerwacji zabiegów?

Prosimy by anulacji dokonywać minimum 4 godz. przed czasem rozpoczęcia zabiegu, by uniknąć obciążenia. Anulacje w czasie poniżej 4 godz. przed planowanym zabiegiem skutkują obciążeniem konta pokoju hotelowego 50% kosztem planowanego zabiegu. W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się klienta konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu. Anulacji należy dokonać w recepcji Vitality Medical Spa & Wellness osobiście, telefonicznie pod numerem 41 378 89 00 lub mailowo spa@slonecznyzdroj.pl.

Jak mogę zapłacić za usługi lub kosmetyki w Medical Spa & Wellness?

Gotówką lub karta płatniczą. Goście hotelu mogą doliczyć pobyt w Medical Spa & Wellness do rachunku za pokój. 

Gdzie mogę zostawić biżuterię i wartościowe przedmioty? 

Sugerujemy Państwu, aby pozostawić wszystkie wartościowe rzeczy w sejfach w pokojach hotelowych. Medical Spa & Wellness nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zaginione przedmioty.

Czy dzieci mogą przebywać w Medical Spa & Wellness?

Dzieci i młodzież poniżej 16 roku życia mogą przebywać w obiekcie jedynie pod stałą opieką osób dorosłych.

Jak kontynuować dalszą pielęgnację w domu?

Po zabiegu terapeuta poinformuje Państwa odnośnie sposobów dalszej pielęgnacji, które pomogą utrzymać osiągnięty zabiegiem efekt w domu. Ponieważ są to profesjonalne kosmetyki do użytku domowego można je nabyć wyłącznie w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych.

Jaka etykieta panuje w Medical Spa & Wellness?

  1. Prosimy o przybycie do Medical Spa & Wellness co najmniej 5 minut przed planowanym rozpoczęciem zabiegu aby przygotować się do niego i dopełnić formalności.
  2. Nasze Medical Spa & Wellness jest miejscem wyjątkowej atmosfery i spokoju. Dlatego prosimy o uszanowanie prawa innych gości do prywatności i relaksu oraz:
  • nieużywanie telefonu komórkowego i innych urządzeń elektronicznych,
  • niepalenie tytoniu,
  • niespożywanie napojów alkoholowych na terenie Medical Spa & Wellness,
  1. Medical Spa & Wellness zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu osobom wykazującym oznaki spożycia alkoholu oraz będącym pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających.
  2. Prosimy, aby w trakcie poruszania się po Medical Spa & Wellness zachowywali Państwo ciszę i rozmawiali przyciszonym głosem.
  3. Jeśli Państwa zachowanie będzie zakłócać spokój innych osób korzystających z Medical Spa & Wellness mogą Państwo zostać poproszeni o opuszczenie Medical Spa & Wellness.
  4. Medical Spa & Wellness zastrzega sobie prawo do przerwania zabiegu przez pracownika, jeżeli spotka się on z niestosownym zachowaniem Gościa (agresja, propozycja seksualna, itp.).

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Grupa PSB Handel S.A., Wełecz 142, 28-100, BUSKO-ZDRÓJ Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane