Słoneczny Zdrój wśród zwycięzców plebiscytu Hotel z Pomysłem 2013!

Poznaliśmy wyniki plebiscytu "Hotel z Pomysłem 2013", organizowanego przez redakcję miesięcznika "Hotelarz".

Hotel z PomysłemPoznaliśmy wyniki plebiscytu "Hotel z Pomysłem 2013", organizowanego przez redakcję miesięcznika "Hotelarz". Jury złożone z przedstawicieli firm doradczych, pracowni architektonicznych, portali rrezerwacyjnych, stowarzyszeń branżowych, właścicieli i dyrektorów hoteli wybierało spośród 114 zgłoszonych obiektów. Pomimo dużej konkurencji i wysokiego poziomu konkursu, Hotel Słoneczny Zdrój Medical Spa&Wellness w Busku-Zdroju zdobył 1. miejsce w kategorii "Obiekty SPA" oraz uplasował się na wysokiej 4. pozycji w kategorii, w której to internauci głosowali na swoich faworytów.

Jak swoją decyzję argumentowali jurorzy? Zwracali przede wszystkim uwagę na wyjątkowo rozbudowaną ofertę oraz nowoczesny i ciekawy wizualnie wygląd hotelu. Oto wybrane wypowiedzi:
- Wyrazy uznania za kolor, odwagę i uzyskanie klimatu uzdrowiska w nowoczesnym, radosnym wydaniu”
- Anna Król, CKK Architekci.
- Wykorzystanie światła dziennego i zaprojektowanie wielu przeszklonych powierzchni sprawia, że ten hotel zawsze będzie mi się kojarzył z przestrzenią, światłem i kolorem. Duży plus za przygotowanie oferty dla rodzin z dziećmi
- Violetta Hamerska,
- Ciekawa architektura oraz bardzo szeroka i kompleksowa oferta mogą być źródłem sukcesu obiektu. Z zainteresowaniem będę obserwował sposób, w jaki hotel będzie się promował w roku 2014 
- Krzysztof Stęplowski, ekspert ds. marketingu internetowego w hotelarstwie

Ideą konkursu Hotel z Pomysłem jest przedstawianie najciekawszych rozwiązań architektonicznych, pomysłów o dużych walorach estetycznych i jednocześnie funkcjonalnych, promowanie inicjatyw łączących najnowsze trendy z zakresu architektury, designu i zarządzania ze specyfiką polskiego rynku. Dlatego głównym kryterium, jakim kierują się członkowie jury, oceniający obiekty zgłoszone do konkursu, jest szeroko rozumiany POMYSŁ, jaki hotel ma na siebie i na swoją obecność na rynku noclegowym. Kryterium jest elastyczne i dla każdego ów POMYSŁ na hotel może oznaczać coś innego. Ale najlepsze pomysły są łatwo rozpoznawalne. I chociaż w tegorocznej edycji jurorzy mieli wyjątkowo dużo pracy, bo musieli przyjrzeć się ponad setce obiektów i ocenić, czy są one dobrze „wymyślone”, to jednak kilkanaście nazw przewijało się stale. Z drugiej strony – ponieważ każdy juror miał do dyspozycji 10 głosów, grono wymienianych obiektów było bardzo szerokie, tak jak szerokie jest kryterium konkursu i jak wiele pomysłów można rozpoznać w polskich obiektach, co dobrze świadczy o tym rynku.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Grupa PSB Handel S.A., Wełecz 142, 28-100, BUSKO-ZDRÓJ , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane