Dostępne pobyty
z dofinansowaniemPFRON

Czytaj więcej

Czy powinno się rezerwować wcześniej zabiegi?

Jeżeli planują Państwo skorzystać z zabiegów, warto zadzwonić kilka dni wcześniej i zarezerwować najbardziej dogodne terminy. 

Kto pomoże mi wybrać odpowiednie zabiegi?

Pracownicy recepcji Medical Spa & Wellness z przyjemnością udzielą Państwu niezbędnych informacji oraz doradzą odpowiednie zabiegi. Na życzenie będą Państwo mogli skorzystać z bezpłatnej konsultacji lekarskiej lub kosmetycznej, podczas której dobierzemy niezbędne zabiegi. 

Stan mojego zdrowia nie jest najlepszy - co wtedy?

Należy poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych, alergiach, urazach, przebytych chorobach, zażywanych lekach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu lub jakość korzystania z Medical Spa & Wellness. Należy również poinformować o ciąży.

Na co należy uważać zanim skorzystamy z zabiegu Spa?

  • Panie, które zaplanowały zabiegi na całe ciało powinny depilację wykonać najpóźniej dobę przed zamówionym masażem, maską czy peelingiem.
  • Panom planującym zabiegi na twarz zaleca się golenie, nie jest to jednak obowiązkowe. Należy to zrobić co najmniej na 2 godziny przed planowaną wizytą u kosmetyczki, by uniknąć podrażnienia skóry.
  • Należy ograniczyć intensywność korzystania z kąpieli słonecznej bezpośrednio przed i po zabiegu.
  • Na godzinę przed zabiegami i zajęciami nie należy spożywać obfitych posiłków.
  • Odradza się spożywanie alkoholu na kilka godzin przed planowanym zabiegiem.

Co  ubrać w czasie pobytu w Spa?

Na zabiegi Spa najlepiej przyjść ubranym w szlafrok, klapki oraz strój kąpielowy czy bieliznę. Szlafroki są dostępne w pokoju hotelowym lub bezpłatnie w recepcji Medical Spa & Wellness. Przed zabiegami otrzymają Państwo ręcznik oraz jednorazową bieliznę, gdyż używane w trakcie zabiegów kosmetyki mogą powodować zabrudzenia trudne do usunięcia.

Dzieci korzystające z zabiegów powinny posiadać strój kąpielowy.

Co się stanie jeśli spóźnimy się na zabieg?

W razie Państwa spóźnienia, czas zabiegu zostanie skrócony. Kwota obciążenia nie zostanie jednocześnie obniżona.

Co się stanie jeśli zapomnę o zabiegu?

Prosimy - nie zapominaj! Odbierasz możliwość skorzystania z zabiegów w umówionej godzinie innym Gościom. W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się Państwa, konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu.

Czy można zrezygnować z zabiegu Medical lub Spa?

Tak, ale należy to zrobić odpowiednio wcześniej, w przeciwnym razie zostaną Państwo obciążeni zgodnie z polityką anulacji za zamówioną usługę.

Jaka jest polityka anulowania rezerwacji zabiegów?

Prosimy by anulacji dokonywać minimum 4 godz. przed czasem rozpoczęcia zabiegu, by uniknąć obciążenia pokoju. Anulacje w czasie poniżej 4 godz. przed planowanym zabiegiem skutkują obciążeniem konta pokoju hotelowego 50% kosztem planowanego zabiegu. W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się klienta konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu. Anulacji należy dokonać w recepcji Vitality Medical Spa & Wellness osobiście, telefonicznie pod numerem 41 378 89 00 lub mailowo: spa@slonecznyzdroj.pl.

Jak mogę zapłacić za usługi lub kosmetyki w Medical Spa & Wellness?

Goście Hotelu mogą doliczyć pobyt w Medical Spa & Wellness do rachunku pokojowego, lub uregulować płatność na miejscu gotówką lub kartą płatniczą. 

Gdzie mogę zostawić biżuterię i wartościowe przedmioty? 

Sugerujemy Państwu, aby pozostawić wszystkie wartościowe rzeczy w sejfie pokoju hotelowego. Medical Spa & Wellness nie ponosi odpowiedzialności za zaginione przedmioty.

Czy dzieci mogą przebywać w Medical Spa & Wellness?

Dzieci i młodzież poniżej 16 roku życia mogą przebywać w obiekcie jedynie pod stałą opieką osób dorosłych.

Jak kontynuować dalszą pielęgnację w domu?

Po zabiegu terapeuta poinformuje Państwa odnośnie sposobów dalszej pielęgnacji, które pomogą utrzymać osiągnięty zabiegiem efekt w domu. Doradzi również profesjonalne kosmetyki które można nabyć bezpośrednio po konsultacji lub w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. 

Jaka etykieta panuje w Medical Spa & Wellness?

  1. Prosimy o przybycie do Medical Spa & Wellness co najmniej 5 minut przed planowanym rozpoczęciem zabiegu celem przygotowania oraz dopełnienia formalności.
  2. Słoneczne Medical Spa & Wellness jest miejscem wyjątkowej atmosfery i spokoju. Prosimy o uszanowanie prawa innych gości do prywatności i relaksu oraz nieużywanie telefonu jak również niespożywanie napojów alkoholowych.
  3. Medical Spa & Wellness zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu osobom wykazującym oznaki spożycia alkoholu oraz będących pod wpływem środków odurzających.
  4. Prosimy, aby w trakcie poruszania się po Medical Spa & Wellness zachowywali Państwo ciszę i rozmawiali przyciszonym głosem.
  5. Jeśli Państwa zachowanie będzie zakłócać spokój innych osób mogą Państwo zostać poproszeni o opuszczenie Medical Spa & Wellness.
  6. Medical Spa & Wellness zastrzega sobie prawo do przerwania zabiegu przez pracownika, jeżeli spotka się on z niestosownym zachowaniem Gościa.
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij