Dostępne pobyty
z dofinansowaniemPFRON

Czytaj więcej

Program Lojalnościowy "Słoneczne Powroty"

Program Lojalnościowy Hotelu Słoneczny Zdrój Medical Spa & Wellness kierujemy do Gości, którzy szczególnie doceniają jakość naszych usług. Właśnie z myślą o Nich przygotowaliśmy Kartę Srebrną oraz Kartę Złotą, uprawniające do odpowiednio 5-cio i 10-cio procentowych rabatów na wybrane usługi hotelowe.

Zasady przyznawania Kart Lojalnościowych.* 

Aby zostać posiadaczem Karty Srebrnej, wartość zrealizowanych transakcji na jedną osobę musi wynieść minimum 5 000 PLN.

Aby zostać posiadaczem Karty Złotej, wartość zrealizowanych transakcji na jedną osobę musi wynieść minimum 8 000 PLN.

Do czego uprawnia posiadanie  Kart Lojalnościowych.* 
  1. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym upoważnia do rabatowania usług hotelowych. Poprzez usługi hotelowe rozumie się: usługi Spa, usługi Medical, produkty oraz usługi Gastronomiczne, kosmetyki, usługi noclegowe i wybrane pakiety pobytowe. 
  2. Karta upoważnia do rabatowania usług hotelowych:
  • Złota karta lojalnościowa upoważnia do rabatu w wysokości 10%**
  • Srebrna karta lojalnościowa upoważnia do rabatu 5%**

** Rabaty cenowe nie kumulują się z innymi rabatami oraz ofertami specjalnymi hotelu. Zniżka udzielona posiadaczowi Karty nie może być łączona z innymi rabatami. 
* Szczegółowe zasady dotyczące przyznawania kart oraz przywilejów związanych z ich posiadaniem opisano w Regulaminie.

Pobierz regulamin programu lojalnościowego

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij