Hotel przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną zameldowane.
Każdy pokój jest ozonowany przed przyjęciem kolejnego Gościa. Przeprowadzamy dezynfekcję urządzeń, mebli, klamek, armatury, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju. Podczas pobytu pokój jest sprzątany na życzenie Gościa.
Systematycznie przeprowadzamy dezynfekcję drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bagażowego, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, wind, ogólnych toalet oraz innych, często dotykanych powierzchni. Każdorazowo dezynfekujemy wypożyczane rowery, kije nordic walking, sprzęt sportowy.
Śniadania, lunche i obiadokolacje są serwowane przez obsługę kelnerską do stolików w restauracji lub na przyległym ogródku. Stoliki są rozmieszczone z zachowaniem min. 2 metrów odległości. Istnieje możliwość rezerwacji na wyłączność stolika na cały pobyt. Przeprowadzamy dezynfekcję stołów, krzeseł, tac oraz kart menu po każdym Gościu.
To tylko nieliczne środki bezpieczeństwa jakie stosujemy w naszym hotelu. Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem:
https://u.profitroom.com/2015.slonecznyzdroj.pl/uploads/BEZPIECZNYHOTEL.pdf
Pragniemy nadmienić, iż o Państwa zdrowie dba nasz lek. med. specjalista epidemiolog – Dariusz Klarecki.